Σκληρό εξώδικο στον Δήμαρχο

ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Σοβαρές καταγγελίες από εστιάτορα

    Ο Λάζαρος Μεχτερίδης ήρθε και εγκαταστάθηκε στη Ζάκυνθο από την βόρεια Ελλάδα πριν 25 χρόνια περίπου.
    Έγινε περισσότερο Ζακυνθινός από τους γεννημένους στο νησί, εδώ έκανε οικογένεια, εδώ μεγάλωσε τα τρία παιδιά του.
    Το 2002, επί Δημαρχίας Αγαλιανού νοίκιασε το εστιατόριο ΑΚΤΗ στην πλαζ ΕΟΤ.
    Η ενοικίαση έληξε το Δεκέμβρη του 2008 και στο τέλος του 2010 με απόφαση της Δημαρχιακής επιτροπής, παρατάθηκε η μίσθωση του καταστήματος μέχρι τέλους του 2014.
    Για τις οφειλές που είχε από μη καταβληθέντα ενοίκια έγινε διακανονισμός αποπληρωμής τους, που όπως αναφέρεται στο εξώδικο που απέστειλε στο Δήμο, τηρείται.
    Πριν λίγες ημέρες όπως καταγγέλλει ο ίδιος τον κάλεσε στο γραφείο του ο Δήμαρχος και παρουσία συνεργατών του, ζήτησε τα κλειδιά του καταστήματος!
    Ο Μεχτερίδης αρνήθηκε να τα παραδώσει, και η συνέχεια περιγράφεται στο με βαρύτατους χαρακτηρισμούς και αναφορές εξώδικο του προς την Δημοτική αρχή, αποσπάσιμα του οποίου και δημοσιεύουμε:
…Δυστυχώς παρά το γεγονός ότι η ανωτέρω μίσθωση είναι νόμιμη και παρά το γεγονός ότι λαμβανομένων υπόψη των σοβαρών γενικών οικονομικών προβλημάτων, εν τούτοις είμαι συνεπής στις οικονομικές μου υποχρεώσεις, η νέα δημοτική αρχή αμέσως με την ανάληψη των καθηκόντων της έχει αποδυθεί σε αγώνα για την άμεση έξωση μου από το μίσθιο κατάστημα και μάλιστα με έχει κηρύξει πρόσωπο ανεπιθύμητο. Το λόγο τουλάχιστον μέχρι σήμερα δεν τον γνωρίζω, υποθέτω όμως ότι πρέπει να είναι τρίτοι ενδιαφερόμενοι για το κατάστημα και βέβαια επηρεάζει το γεγονός ότι δεν είμαι Ζακυνθινός.
    Το μένος της δημοτικής αρχής Ζακύνθου έφθανε στο σημείο ώστε να μην εισπράττει στον διαχωρισμό της επίσημα ηλεκτροδοτούμενης από την ΔΕΗ επιφάνειας του ακινήτου και να μην υπογράφει το κατά νόμον απαιτούμενα έγγραφα.
    Το μένος βέβαια της παρούσας δημοτικής αρχής έφθασε στο αποκορύφωμα την 29/6/2011 όταν καταλύοντας κάθε έννοια ευνομούμενης πολιτείας, με αυταρχισμό και αυτοδύναμα προέβη σε διακοπή της ηλεκτροδότησης στο μίσθιο κατάστημα με συνέπεια μέχρι σήμερα το κατάστημά μου να μην ηλεκτροδοτείται, να υπολειτουργεί και να έχω υποστεί μοναδική καταστροφή.
    Σας προσκαλώ άμεσα: α) Να συμπράξετε για την άμεση ηλεκτροδότηση του μισθίου καταστήματος και β) να σταματήσετε τις πιέσεις και εκβιασμούς σε βάρος μου, που παραπέμπουν τουλάχιστον στην εποχή των συνταγματαρχών και Σας δηλώνω ότι θα διεκδικήσω με κάθε μέσο την ανόρθωση της θετικής και αποθετικής μου ζημιάς.
    Είσθε υπεύθυνος και υπόλογος για την καταστροφή εμού και της οικογένειάς μου»…