Στη διάθεση του κάθε δημότη της Ηλιούπολης
Στην εποχή της ταχύτητας και των ποικίλων υποχρεώσεων, που πιέζουν ασφυκτικά την καθημερινή ζωή, η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης επικοινωνίας με το Δήμο και τις υπηρεσίες του, για την πληροφόρηση και την επίλυση των άμεσων καθημερινών προβλημάτων των πολιτών, καθώς και η ταχεία εξυπηρέτησή τους, με τη λιγότερη δυνατή εμπλοκή τους σε γραφειοκρατικές διαδικασίες,
παίζουν σημαντικό ρόλο στο επίπεδο της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας.
Γι’ αυτούς τους λόγους η Δημοτική Αρχή προχώρησε στην οργάνωση και λειτουργία δύο νέων υπηρεσιών, που θα διευκολύνουν τους δημότες στη σχέση τους με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου. Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες αυτές είναι:
1. Η Γραμμή του Δημότη (αριθμός 15377), μέσω της οποίας ο κάθε Ηλιουπολίτης μπορεί να απευθύνεται στο Δήμο, και:
- Να λαμβάνει πληροφορίες για όποιο θέμα τον απασχολεί, και για όλες τις δραστηριότητες και εκδηλώσεις του Δήμου
- Να υποδεικνύει τα τυχόν προβλήματα εντοπίζει στη γειτονιά του ή ευρύτερα στην πόλη, για την ταχύτερη επίλυσή τους
- Να καταθέτει τις τυχόν υποδείξεις και προτάσεις του
2. Το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη, μέσω του οποίου καταγράφονται όλα τα αιτήματα, υποδείξεις και προτάσεις που καταθέτουν οι πολίτες, και αφού κωδικοποιηθούν, διοχετεύονται άμεσα στις αρμόδιες υπηρεσίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη είναι επίσης επιφορτισμένο να παρακολουθεί την πορεία της κάθε υπόθεσης, και να ενημερώνει τον πολίτη για την έκβασή της.
Με το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη μπορείτε να επικοινωνείτε:
• Είτε τηλεφωνικά στη γραμμή: 210/9970112
• Είτε ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου (e-citizen)
• Είτε απευθυνόμενοι αυτοπροσώπως στην αρμόδια υπηρεσία
Και οι δύο αυτές νέες υπηρεσίες λειτουργούν δοκιμαστικά κατά το πρώτο διάστημα, όλες τις εργάσιμες ημέρες, από τις 09.30 έως τη 13.30, με προοπτική τη σταδιακή επέκταση του ωραρίου τους.